pirmdiena, 2011. gada 10. janvāris

LAIMES ATSLĒDZIŅA JEB 12 SOĻI CEĻĀ UZ LABKLĀJĪBU

  1. Esiet pateicīgi!
  2. Noskaņojieties optimistiski!
  3. Nesalīdzini sevi ar citiem!
  4. Izrādiet labsirdību!
  5. Pielieciet pūles attiecību ar citiem cilvēkiem veidošanā.
  6.  Izdomājiet grūtību pārvarēšanas veidus.
  7. Mācieties piedot.
  8. Tiecieties pēc izjūtas, ko var salīdzināt ar "straumi".
  9. Izjūtiet dzīves garšu!
  10. Izraugieties pienācīgus mērķus!
  11. Attīstiet sevī garīgumu.
  12. Rūpējieties par savu ķermeni.

                      Interesants ieraksts kādā no maniem iepriekšējiem gada plānotājiem. 
Gada plānotājs līdz šim man bija, kā atskaites punkts visām svarīgām lietām un atgadījumiem. Šogad apsvēru, ka savas domas un visādas interesantas piezīmes, ko līdz šim es pierakstīju gada plānotājā, ievietošu savā emuārā.   Emuārs jau arī ir mana redzamā dienasgrāmata, ko arī Jūs, mīļie bloga draugi lasat un ceru, ka ir kādi ieraksti, kas paliek kādā atmiņu plauktiņā. 
Atklāti teikšu, ka pati esmu "aizrāvusies" ar blogošanu. It īpaši patīk rokdarbu blogi, kuros ir tik daudz un dažādu ideju. Kā saka - "kas meklē, tas atrod". Arī es pilnīgas nejaušības pēc, vienu dienu meklēju interneta vietnēs par un ap rokdarbiem, konkrētāk, tamborēšanu, kas ir mana mīļākā nodarbe, kur arī atradu citus blogus, kas arī uzvedināja pašai kaut ko uzsākt.
                                            "Nekas nav neiespējams".  
                        Te nu lūk ik pa pāris dienām top kāds ieraksts Tev un Man.

IZBAUDI ŠO PĒCPUSDIENU!

Nav komentāru: