trešdiena, 2010. gada 1. decembris




15 VEIDI, KĀ SEVI IEMĪLĒT
 

Visiem ir zināms teiciens: "Mīli sevi un tad citi tevi iemīlēs"'! Bet vai tas ir tik vienkārši? Pasaulē valda tik daudz stereotipu, sabiedrības uzspiestu viedokļu, par kādai jābūt ideālai sievietei. Dēļ tiem, mēs bieži pašas sev nepatīkam, veltīgi kompleksojam un pārdzīvojam. Tā tam nevajadzētu būt!

Lūk, daži padomi, kā sevi iemīlēt:


1. "Mani mīl un ciena tik daudz, cik es mīlu un cienu sevi pati!" Šai frāzei ir jākļūst par Tavu devīzi ceļā uz sevi iemīlēšanu. Tev ir jākļūst par prieka un mīlestības avotu.

2. Sāc rītu ar smaidu. Vienkārši, uzsmaidi jaunai dienai un pasaki tai paldies. Tici, pēc tam tu jutīsies labāk. Kļūsi priecīgāka un laimīgāka. Atceries, jebkurā lietā galvenais ir pozitīva attieksme!

3. Vienalga kādā izskatā, pieej pie spoguļaun skaļi pasaki sev: "Es gan esmu skaista!" "Es esmu skaista", vai ko tamlīdzīgu. Atkārto to katru dienu. Galu galā, tu sev noticēsi un tava pašapziņa noteikti uzlabosies.

4. Esi īsta. Neko netēlo. Saki un dari to, ko uzskati par vajadzīgu. Protams, nenodarot pāri kādam citam. 

5. Neuztraucies par to, ko citi par tevi var padomāt. Viņi paši uztraucas par to, ko tu par viņiem domā.

6. Rūpējies par sevi! Tu taču sevi mīli. Pat, ja tavu laiku aizņem darbs, ģimene vai kas cits, atlicini vismaz 15 minūtes, lai sevi palutinātu. Aizej uz kādām procedūrām, uzliec sejas masku, uzlako nagus. Tas patiks, ne vien tavam ķermenim, bet arī dvēselei.

7. Centies patstāvīgi pieņemt lēmumus. Novērtē savu neatkarību.

8. Neviens nav ideāls. Atceries vārdus no filmas Džezā tikai meitenes : "Katram ir savi trūkumi". Iemīli sevi tādu kāda esi. NEVIENAM neļauj sevi pazemot!

9. Pieraksties uz kādām sporta nodarbībām, piemēram, aerobiku vai vēderdejām. Ne tikai dēļ pāris liekajiem kilogramiem, kas tevi uztrauc, bet tāpēc, lai sajustu sevī vieglumu, enerģiju. Tici, tas vairo ne vien skaistumu, bet arī pārliecību par sevi. Labāk ir mēģināt kaut ko izdarīt savā labā, kā vēlāk nožēlot to, ka nekas nav darīts.

10. Paļaujies uz intuīciju. Cieni savas domas, vēlmes un sapņus.

11.  Nemoki sevi. Notici. Tici, ka esi skaista, unikāla personība. Piemēram, tev nepatīk tavs deguns un tu zini, ka ir cilvēki, kam arī tas nepatīk, tad pasaki viņiem: "Ziniet, man patīk mans deguns! 

12. Paslavē sevi. Pat par viss mazākiem sasniegumiem. Atgādini sev, cik esi lieliska. 

13. Pilnveidojies. Mīlēt sevi nozīmē patstāvīgu sevis pilnveidošanu.

14. Nesalīdzini sevi ar citiem. Tu esi īpaša un neatkārtojama. 

15. Pieņem savus trūkumus. Galu galā, defektu vienmēr var pārvērst par efektu.
 

Nav komentāru: