piektdiena, 2010. gada 17. decembris


Vinnijs Pūks Sivēnam jautāja: "Kas šodien ir par dienu?"
Sivēns atbildēja: "Šodiena".
Vinnijs nopriecājās: " Šodiena ir mana mīļākā diena!"

  1. Ir piektdiena, tas mani ļoti iepriecina.
  2. Mani pozitīvi uzlādē un iedvesmo Mūzika.
  3. Neticami, bet fakts līdz gada beigām vairs tikai 14 dienas.
  4. Pirparkūkas un kanēlis ir šobrīd mani topa aromāti.
  5. Svinēt Ziemassvētkus kopā ar draugiem meža ielokā ir laba ideja.
  6. Grāmatu, ko nākošo lasīšu, būs "AŠĀS DRAUDZENES".
  7. Ir nedēļas nogale,šovakar es priecāšos, kad plkst. tuvosies 20.30, rīt man padomā kopā ar vīru aiziet uz Ziemassvētku tirdziņu, svētdien es gribētu sasaiņot dāvaniņas.
  8.  
     Ja Tu tici ka krītoša zvaigzne nes laimi, tad es Tev novēlu zvaigžņu lietu!
     
     GAIŠU DIENIŅU! 
     

    Nav komentāru: