pirmdiena, 2011. gada 18. aprīlis


8 VEIDI, KĀ PACELT PAŠVĒRTĒJUMUJEB KĀ JUSTIES LABĀK

Vai es pieņemu sevi tādu kāda esmu, vai uzticos tam, ko zinu par sevi, no kā ir atkarīga mana pašapziņa - no apkārtējo vērtējuma un viedokļa vai domām pašai par sevi? Ko es domāju pati par sevi?

1. Piedod sev visas neveiksmes un kļūdas. Milzīgu daļu laika, kas ir mūsu vērtīgākais resurss – izšķiežam, lai apdomātu un prātā pārcilātu pagājušās neveiksmes.

2. Aizmirsti tādas frāzes kā „Man nekad nekas neizdodas ”, „Ar mani tā vienmēr notiek!” ,utt.

3. Atsauc atmiņā to, kā tu uzrunā pati sevis. Mīļā, dārgā , muļķīte, utt?!

4. Ievies savu sasniegumu dienasgrāmatu, kurā ik dienas ieraksti to, ko esi sasniegusi. Tas nav jādara katru dienu, galvenais- detalizēti apraksti visu, ko tev izdevies sasniegt pašas spēkiem.

5. Centies mazāk uzmanības pievērst komentāriem un apkārtējo padomiem (protams izņemot cilvēkus, kuriem uzticies). Starp brīvo padomdevēju pulkiem var būt ne visai adekvāti, vienaldzīgi vai atklāti naidīgi cilvēki- un ko tev tas dos?

6. Atļauj sev dzīvot ar prieku un baudu. Vai esi padomājusi, kuri ir tie ierobežojumi tavā dzīvē, kas tev jau sen traucē? Atbrīvojies no tiem, īpaši tad ja pati vien esi tā, kas tos ieviesusi. Velti vairāk laika savām mīļajām nodarbēm.

7. Iezīmē sev konkrētu mērķi, sastādi plānu, ko sadali veicamos soļos un nenovēršami seko tam! Mērķim jābūt reālistiskam , bet šīs idejas ieviešanai tavai dzīvē- Tev saistošam.

8. Ik dienas slavē un palutini sevi!
LAI IZDEVUSIES MUMS PRIECĪGA NEDĒĻA!

Nav komentāru: